torsdag 25. desember 2008

Ei lita julehelsing...

Det har blitt 1. juledag og eg har endeleg fått tid til å sette meg ned og skrive litt julehelsingar. Eg har feira ei koselig jul heime hos mor og far i Bygstad sammen med heile familien, inkl. Eldrid (som gift seg med Lars Eirik i oktober) og Nathalie (som kom til verden 1. november) Veldig kjekt å være samla alle sammen, det er ikkje så ofte det skjer lenger.

20. desember gjekk flyttelasset frå Oslo til Bergen der eg skal slå meg ned no etter jul. Creo har fått eit engasjement for DagenMagazinet/KristenSamkjøringen som gir meg 100% jobb frå nyttår, det er godt å ha jobb å gå til no etter endt studie i Oslo. Fotostudiet på Bilder Nordic har vore eit inspirerande år og eg glede meg til å jobbe vidare og utvikle meg på det området. Ser fram til å komme på plass i Bergen, alt komme liksom litt nærmare no. På den andre sida kjenne eg at eg kjem til å savne dei gode vennene eg har fått i Oslo halvanna året.

Eg håpar alle har hatt ei hyggelig julefeiring og får ei fortsatt kjekke romjul!!

Ingen kommentarer: